onsdag 13. januar 2010

I dag ble abstinensen for stor.

I dag ble abstinensen for stor.
Etter uker med sprengkulde viser gradestokken nå "bare" -26.
Skulle tro at det ble mildere ute og da, men en rå, kald snek gjør at det virker like kaldt.
Her var det bare å kle seg godt, for på telttur skulle jeg i dag:)
Jag fant frem kamera som har stått i ro og støvet lenge nå, bortsett fra et par bilturer det har vært med på.
Det ble ikke lange stunden ute, men noen fugler ble det på brikken min:)
Fugler og ekorn er det rikelig av ute, de trenger mye mat for å holde seg i live nå i kulden.
I dag har jeg kost meg. Håper at det blir litt mildere ute nå, og så kommer også solen snart tilbake her.

Kjøttmeisen gjorde hva den kunne for å bare ha et bein nede av gangen.




Det var et fantastisk lys ute i dag.
Det syns godt her.




Blåmeisen blåser seg opp for å holde kulden ute.

5 kommentarer:

  1. Supre bilder, men nå venter jeg på bilder av de firbeinte...

    SvarSlett
  2. Takk Håvard.
    Wigdis, det kommer, må bare bli litt mildere først. De nekter å være ute.

    SvarSlett
  3. Hehe..bare -26, syden temperatur jo..
    Godt og se at du våger deg ut igjen, resultatet ble jo flotte bilder da..

    mvh Ole Arne

    SvarSlett